Od 5. do 25. lipnja 2023., Francuski institut, Preradovićeva 5
Otvorenje: ponedjeljak 12. lipnja u 19:00 sati
Izložba Full Screen predstavlja presjek opažanja i fotografskih biljeski autorice koju smo do sada češće viđali u mediju tzv proširene skulpture. Premda je i ranije izlagala fotografije kao sastavni dio izložbi i projekata, ovo je njena prva isključivo fotografska izložba. Mnogi od motiva i detalja zabilježenih u ovim intimističkim minijaturama vezani su uz more, tragove propadanja i prolaznosti, patine, teksture i začudne aglomeracije upotrebnih predmeta. Često svojim kadrovima naglašava dijagonalne kompozicije unoseći dramatičnost u scene svakodnevice. Intenzivan kolorit i ono što se na prvi pogled može doimati kao raznorodnost motiva, povezuje upravo odabir kadra, odnosno ‘full screen mode’ danas sveprisutnog fotografiranja mobitelom. Autorica nije sklona trenutno dominantnoj paradigmi autorefereferencijalnosti već radije svoju pažnju usmjerava na vibrantne prizore okoline, lišene ljudi. Ove, istovremeno vedre i pomalo apokaliptične slike, samo su dio njenih kreativnih procesa koji su još od njenih ranih radova iznenađivali svojim obratima i promjenama umjetničkih medija, tema i pristupa. Voda, kao dominantni motiv na ovim fotografijama i na simboličkoj razini ‘podržava’ ovaj fluidan i razigran pristup kreativnosti kao igri i slobodi.
Božica Dea Matasić (Zagreb, 1970.) diplomirala je na ALU u Zagrebu 1996. godine. Tijekom 1996./97. U DK Gavella bila je zaposlena kao kazališna kiparica, a u Studentskom centru radila je kao voditeljica Galerije SC i urednica likovnog programa.
Početkom 2001. s grupom likovnih umjetnika, dizajnera, arhitekata i povjesničara umjetnosti pokreće nevladinu udrugu PUNKT koja je djelovala kroz multimedijalne projekte, radionice, tribine i web portal.
Izlagala je na više od trideset samostalnih i sedamdesetak skupnih izložbi u zemlji i inozemstvu. a umjetničkoj likovnoj sceni doprinosi i kroz sudjelovanje u radu brojnih stručnih tijela i povjerenstava. Piše i objavljuje predgovore kataloga izložbi te likovne kritike za Vijenac i Art magazin Kontura.
Nagrađivani projekt interaktivnih kinetičkih objekata Panacea samostalno izlaže u Muzeju moderne i suvremene umjetnosti (MAMAC) u Nici 2012. godine.
Od 2006. godine predaje kiparstvo na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku, trenutno u zvanju redovne profesorice.