Francusko-njemački projekt Interactive empathy

  • Srijeda 13. studenog 2019. od 14h do 16h30 HUB 385, Petračićeva ul. 6, 10000, Zagreb

U okviru Zagreb Film Festivala

– 14h : Masterclass : The making of Trüberbrook, the winner of the 2019 German Computer Game Award, Florian Köhne i  Hans  Böhme (Njemačka)

– 15h : Okrugli stol Interactive Empathy – Can You Make an Artistic Hit Game?

Sudionici:

Emmanuel CORNO (F), freelance autor video igara, koji predaje interaktivnu naraciju na ICAN-u,

Aleksandar GRAVILOVIĆ, osnivač Gamechuck studija, Zagreb,

Florian KÖHNE, autor i Hans BÖHME, vizualni umjentik (NJ), kreatori Trüberbrooka,

Andrej KOVAČEVIĆ (HR), osnivač  Exordium gamesa, član Croatian Games Developers Association,

Vjera MATKOVIĆ, voditeljica Službe za medije i audiovizualne djelatnosti hrvatskog Ministarstva kulture

Moderator : Srđan LATERZA, autor, kustos projekta “Interactive Empathy”.

  • Četvrtak 14. studenog 2019. od 18h do 20h Francuski institut

– 18h : Masterclass: Narrative design for video games, Emmanuel Corno (Francuska)

–  19h : Predstavljanje video igara: “Empathy Path” Matije Vigata & Andreje Pleše i There Is No Cure and That’s OK” Alme Trtovac, realiziranih u okviru francusko-    njemačkog projekta “Interactive Empathy“.

Ovaj projekt, koji su razvili Francuski institut u Hrvatskoj i Goethe Institut Kroatien u sklopu francusko-njemačkog kulturnog fonda 2019., ima za cilj podizanje svijesti široke publie o pitanjima građanstva stvaranjem i distribucijom “ozbiljnih” videoigara, koje pomažu u razvijanju empatije igrača za ranjive skupine društva poput migranata, osoba s invaliditetom ili socijalno ugroženih osoba.

U lipnju 2019. godine, na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu organizirana je radionica u trajanju od tjedan dana povodom festivala crtanog filma “Animafest”. Ovaj događaj okupio je nekoliko timova studenata iz različitih područja (vizualne umjetnosti, psihologija, informatika …) i mladih stručnjaka za video igre na radionici na kojoj su napravili prve modele “ozbiljnih igara” pod vodstvom francuskih i hrvatskih stručnjaka: Cécile BLONDEL, ravnateljice međunarodnih odnosa, Les Gobelins – école de l’image, Emmanuela CORNOA (F), neovisnog autora videoigara, suosnivača igara Endless Legend, Event [0], Alt Frequencies, predavača interaktivne naracije na ICAN-u i Aleksandra GRAVILOVIĆA, osnivača Gamechuck studija, Zagreb.

Na kraju ove radionice odabrana su dva projekta koja su ušla u fazu proizvodnje. Sudionici su tako radili na fazi naprednog dizajna, dorade i post-produkcije svojih igara od lipnja do listopada, pod vodstvom stručnjaka zagrebačkog neovisnog studija Gamechuck koristeći njegov kreativni motor koji omogućuje da se svaki dio generira u obliku strip naracije.

Izrađene igre prevedene su na francuski i njemački jezik u sklopu partnerstva s prevoditeljskim odsjecima Sveučilišta u Zadru i Osijeku.

Osim na Zagreb film festivalu i na Digitalnom rendez-vousu Francuskog instituta, igre će biti predstavljene na štandu Gamechuck studija na sajmu videoigara “Reboot infogamer” od 12. do 17. studenog 2019. u Zagrebu.

Partneri projekta :

Francuski institut u Hrvatskoj – Goethe Institut Kroatien

FER – Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu

Gamechuck Studio, Zagreb

Reboot Development Blue Dubrovnik – Reboot Infogamer Zagreb

Sveučilište u Osijeku

Sveučilište u Zadru

World animation festival ANIMAFEST
ZFF – Zagreb Film Festival