Cécile Blondel diplomirala je na Sciences Po Paris Doctoral School 1992. te sa Sveučilišta u Londonu, Birkbeck Collegeu, smjer Menadžment promjena 2003. Od veljače 2012. Cécile je Voditeljica odjela međunarodnih odnosa za Gobelins, l’école de l’image u Parizu. Nakon pet godina provedenih u audiovizualnoj industriji kao vizažist specijaliziran za protetiku, Cécile je odlučila studirati i raditi u domeni kulture i povijesti umjetnosti. Od 1989. do 1995. predaje kulturu povijesti te surađuje u istraživanjima za Nacionalnu zakladu za političke znanosti u Parizu, a predaje i na Sorbonni i Science Po u Parizu. Od 1995. do 2005. predaje francusku i kulturnu povijest na Sveučilištu St. Andrews u Škotskoj te radi za Ured za strance i Commonwealth u Londonu. Povratkom u Francusku 2006., mijenja smjer prema međunarodnim odnosima u visokom školstvu institucija poput Sciences Po Paris, HEC i GOBELINS.
Tržište animacije u Francuskoj: French Touch or Not French Touch
Francuska animacija je treće najveće animacijsko tržište u svijetu. Francuska proizvodi oko 10 vrlo uspješnih dugometražnih filmova godišnje (Kako je Gru ukrao mjesec, Minioni, Mali princ, Astérix) te cijenjenja diljem svijeta zbog svoje kvalitete i originalnosti. Animatori koji dolaze iz francuskih škola animacije su vrlo traženi u svjetskim studijima, a Gobelins se nalazi na prvom mjestu škola animacije u svijetu već dvije godine za redom. Zašto je francuska animacija tako specifična? Postoji li stvarno francuski dodir?
Kino Europa, dvorana Müller, Varšavska 3
20.9. u 17h