“Kritički atlas Interneta”, izložba francuske umjetnice Louise Drulhe

16. ožujka – 7. travnja 2017.

Otvorenje izložbe: četvrtak, 16. 3. 2017. u 20 h

Radno vrijeme galerije: pon-pet 16-20h, sub 10-13h

Udruga Drugo more predstavlja izložbu mlade francuske umjetnice Louise Drulhe pod nazivom Kritički atlas Interneta, koja će se u riječkoj Galeriji Filodrammatica otvoriti u četvrtak, 16. ožujka, u 20 sati. Autorica će zainteresirane posjetitelje pobliže upoznati sa svojim radovima na stručnim vodstvima kroz izložbu, koja će se održati u petak, 17. ožujka, s početkom u 10 i 12.30 sati.

Tragajući za odgovorom na pitanje kakvog je oblika internetski prostor, Drulhe je iznijela seriju od petnaest hipoteza koje se temelje na digitalnoj arhitekturi te konceptualnoj primjeni oprostorenja, popraćenoj vizualnim elementima poput crteža, shema, objekata, 3D modela i videa. Umjetnica je istraživanje pretočila u formu atlasa, smatrajući je «primjerenim alatom za izgradnju prostora misli».

Izgrađeni prostor Kritičkog atlasa Interneta je neopipljiv, to je jedinstveni računalni kod s beskrajnim brojem mogućnosti prikaza, od ekrana, preko papira, do izložbenog prostora. Drulhe je pri osmišljavanju vizualnog dizajna atlasa krenula od postavke da se u internetskim preglednicima prikaz web stranice automatski generira s obzirom na format. Time je atlas u konačnici oblikovala kao publikaciju s neograničenim brojem formata, kako na mreži (web stranica) tako i na papiru (knjige, plakati).

Osim atlasa, Drulhe će na izložbi predstaviti i rad Blockchain, arhitektura kontrole?, petnaestominutni video koji se na temelju prostorne analize bavi društveno-političkom problematikom tehnologije blockchaina, iznoseći time originalnu vizualizaciju ove tehnologije.

Rođena 1990. godine, Louise Drulhe je diplomirala na pariškoj École nationale supérieure des arts décoratifs. U radu se bavi promišljanjem načina reprezentacije Interneta i – odnedavno – blockchaina. Izlagala je na samostalnim izložbama u La Paillasseu (Pariz, svibanj 2016.), iMAL centru za digitalne kulture i tehnologije (Bruxelles, rujan 2016.), na 10. Međunarodnom bienalleu dizajna u Saint-Etienneu (ožujak 2017.) i u knjižnici Sveučilišta Paris Diderot (ožujak 2017.). Sudjelovala je i na skupnim izložbama u nekoliko pariških galerija. Trenutno se bavi mapiranjem Mreže zahvaljujući devetomjesečnoj umjetničkoj rezidenciji pri inovativnoj platformi Lafayette Plug and Play u Parizu.