Audiovizualni performans u sklopu otvorenja međunarodnog eksperimentalnog zvučnog događanja Gibanja, u organizaciji udruge KONTEJNER
Srijeda, 9. studenog u 20h30, Peti kupe, Trnjanska cesta 5, ulaz slobodan
Unatoč skepticizmu nekih svjetskih vladara, klimatske se promjene zaista događaju, no osim što se svijet zagrijava, i vremenske prilike na nekim dijelovima planeta postaju sve nestalnije. Posljednjih godina naša je generacija počela primjećivati učinke i posljedice tih promjena, svjedočeći nasilnim i neočekivanim klimatskim pojavama. Nepredvidljivo vrijeme je digitalni umjetnički projekt čiji je cilj pretočiti promjenjive atmosferske uvjete u impresivno multimedijalno iskustvo. Tijekom izvedbe, sustav koristi različite izvore informacija o vremenu koje preuzima iz internetske baze podataka i obrađuje u stvarnom vremenu, stvarajući vizualnu i sveobuhvatnu zvučnu kompoziciju. Publika će iskusiti životni ciklus vrtložnih fenomena kao što su tajfun, uragan i tropski ciklon, koji demonstriraju razornu moć prirode i hitnost njezina očuvanja.
Francuski digitalni umjetnik Mathieu Le Sourd (Maotik) u radu se fokusira na stvaranje imerzivnih multimedijskih okruženja, interaktivnih instalacija i audiovizualnih performansa. U novije vrijeme radovi su mu predstavljeni na raznim festivalima i u galerijama diljem svijeta, kao što su Mutek Festival, B39 u Seulu, Signal Festival u Pragu, Britanski filmski institut u Londonu, ARS Electronica u Linzu, Théâtre Chaillot u Parizu i Monom u Berlinu. Uvijek u potrazi za novim izazovima, Le Sourd dizajnira vlastite audiovizualne alate, generirajući vizualne elemente pomoću algoritama i stvarajući 3D svjetove kojima transformira percepciju prostora. Surađuje s glazbenicima, izvođačima i znanstvenicima želeći produbiti istraživanje međuodnosa umjetnosti, znanosti i tehnologije. Maotik je nedavno preselio svoj studio u Funkhaus u Berlinu gdje nastavlja svoje umjetničko istraživanje sudjelujući na umjetničkoj rezidenciji koju organiziraju Sonar+D i Factory Berlin. Također se pridružio Sveučilištu primijenjenih znanosti CODE, gdje radi kao predavač iz područja interaktivnog dizajna, generativnog dizajna i AR/VR okruženja.
Maarten Vos je nizozemski violončelist, skladatelj i producent sa sjedištem u Berlinu. Razvijajući se kao glazbenik, uz tradicionalnu klasičnu glazbu, Vos je otkrio i snažan interes za minimalističku, suvremenu i eksperimentalnu glazbu. U radu se usmjerava na stvaranje moderne klasične, ambijentalne i elektroničke glazbe, pri čemu transformira tradicionalni zvuk u novonastale zvučne krajolike, uz istraživački pristup violončelu, u kombinaciji s modularnim sintesajzerima i drugim elektroničkim instrumentima. Vos je nastupao u različitim institucijama i na događajima diljem svijeta kao što su Le Guess Who?, MUTEK, Sonár, Rewire, Pariška filharmonija, Contact Tokyo, Funkhaus Berlin, Amsterdam Dance Event, Cryptic Glasgow, Lowlands i sudjelovao je na rezidencijama Fondacije Gaudeamus u Utrechtu , MONOM/Funkhaus u Berlinu i Theatre de Chaillot u Parizu. Osim samostalne karijere, surađuje s autorima u različitim umjetničkim disciplinama; u glazbi s Juliannom Barwick, Nicolasom Godinom (AIR), Colinom Bendersom, Joepom Bevingom, Sebastianom Planom, ansamblom Asko | Schönberg, modnom dizajnericom Iris van Herpen, digitalnim/vizualnim umjetnicima Maotikom i Christopherom Bauderom, suvremenom plesnom skupinom Conny Janssen Danst, te stvara glazbu za film, a u polju tehnologije surađuje sa studijem za prostorni zvuk 4DSOUND, tvrtkom za kreativne instrumente Slate + Ash i drugima. Producirao je i miksao albume za razne izvođače na etiketama kao što su Deutsche Grammophon i Universal.