Pelléas et Mélisande

© Elisabeth Carecchio for Opéra Comique, 2010.jpg

Rendez-vous

Uskoro u Hrvatskom narodnom kazalištu! 12., 14. i 16. svibnja 2015. u 19h30!

Ulaznice u slobodnoj prodaji na blagajni Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu: http://www.hnk.hr/opera/

Veliki povratak u Zagreb, nakon njegove kreacije u hrvatskoj prijestolnici davne 1923. godine, remek djela Claudea Debussya u koprodukciji Opéra-Comique i Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu! Događaj ucrtan u kulturnu povijest naših dviju zemalja koji ne smijete propustiti!

Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu ugostit će tri izvedbe amblematske opere francuskoga repertoara, Pelléaset Mélisande Claudea Debussyja, nastalu u umjetničkoj koprodukciji s pariškom Opéra Comique. Zagrebačka izvedba ove predstave Opére Comique okupit će francuske i hrvatske umjetnike te ponuditi neponovljive trenutke u okviru festivala Rendez-vous. U inscenaciji Stéphanea Braunschweiga i pod ravnanjem dirigenta Pascala Rophéa, imat ćemo priliku ponovno otkriti savršen spoj remek-djela Mauricea Maeterlincka i glazbe Claudea Debussyja. Ne propustite ovaj vrhunski doživljaj simbolizma, ljepote, osjećaja, čarolije i mašte.
Lirska drama u pet činova Libreto prema drami Mauricea Maeterlincka. Premijerno izvedena u Opéri Comique 30. travnja 1902. Izvedena u lipnju 2010. godine u Opéri Comique i reprizirana u veljači 2014. godine.

Pelléas i Mélisande opera je u pet činova velikoga francuskog impresionističkog skladatelja Claudea Debussyja. Iako je to jedina Debussyjeva dovršena opera, ona vrlo jasno slijedi skladateljeve zamisli o idealnom opernom djelu. Sam autor govori kako je dugo vremena želio pisati glazbu za kazalište, ali moje ideje su bile tako neuobičajene, da sam nakon nekoliko pokušaja odustao. No, postoje misli o tome kako bi nova opera trebala izgledati: Nedefinirano mjesto radnje, nikakve velike scenografije…. Kratak, sažet libreto s mobilnim prizorima; nikakve svađe ili objašnjenja među protagonistima; njih vidim kao osobe ostavljene na milost i nemilost životu ili sudbini. Tek otkrivši Maeterlinckovu simbolističku dramu pronašao je idealan libreto i opera je s velikim uspjehom praizvedena 1902. godine u Parizu.

Glazbeni voditelj: Pascal Rophé 
Scenski aranžman i scenografija: Stéphane Braunschweig
Događanje podržava: Bouygues Construction
ByCn_Q
rendezvous_blok